Veelgestelde vragen (FAQ)
Hier hopen we bezoekers van onze website in te lichten over bepaalde onderwerpen zonder contact op te nemen. Hiermee bespaar je tijd en heeft u snel duidelijkheid.
Hier hopen we bezoekers van onze website in te lichten over bepaalde onderwerpen zonder contact op te nemen. Hiermee bespaar je tijd en heeft u snel duidelijkheid.
Wanneer een bestelling is geplaatst kan het enkele dagen duren voordat die bij u thuis komt. Zodra het pakketje is ingepakt en wij de pakbon hebben uitgeprint krijgt u een track & trace link. Daarmee volgt u de bestelling tot deze bij u thuis is.
Er wordt gewerkt met verschillende postdiensten. De bezorging wordt in de meeste gevallen verhandeld door DPD of PostNL.
Zodra wij uw bestelling binnenkrijgen wordt deze z.s.m. verwerkt. Wanneer er enige vertraging ondervindt zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Wanneer het pakket is ingepakt en de postdienst hem komt ophalen, ontvangt u een track & trace link waarmee de rest van het proces gevolgt kan worden.
€4,95 tot €100,- bestelwaarde. Daarboven wordt de bestelling gratis verzonden.
Uw bestelnummer is te zien op de gemailde bon na een bestelling. Heeft u deze niet ontvangen wordt verzocht even contact op te nemen.
De couponcode voert u in bij het winkelmandje onder het kopje ”Kortingsbon”. Controleer goed of u de juiste code in hebt gevoerd. Wanneer deze is ingevoerd wordt de korting meteen verrekend onder het subtotaal.
De couponcode die u invult bij een bestelling is eenmalig geldig, mits er wordt aangegeven dat de code vaker geldig is.
Dat is onze fout. We zijn volledig aansprakelijk daarvoor en zullen de kosten van retourneren op ons nemen en z.s.m. het juiste product op sturen. Neem even contact op via het contactformat of mail naar contact@outdoormeister.nl. Vermeld hierbij je bestelnummer en het ondervonden probleem.
Wanneer u het verkeerde product heeft besteld zijn de retourkosten voor u zelf. Dit zodat mensen niet massaal producten bestellen en de helft terugsturen. Dat is niet helemaal de bedoeling en kost een hoop geld.
Er is een kans dat u het product niet juist gebruikt. We helpen u graag. Is er daadwerkelijk iets stuk of beschadigt dan moet daar een passende oplossing voor komen. Mail naar contact@outdoormeister.nl de schade met een foto waarop het te zien is en verklaar wanneer dit gebeurt zou moeten zijn.
Retourbetalingen worden z.s.m. afgehandeld. Het kan enkele dagen duren voordat de overschrijving heeft plaats gevonden. Duurt de retourbetaling langer dan 7 dagen, neem dan even contact op.
Neem even contact op. Dan kunnen we dit voor u nakijken.
De standaard betaalmogelijkheden van mollie zijn vertegenwoordigd op onze site.
Er moet enige kennis aanwezig zijn betrekkende het buitenleven, recepten, how-to-guides of productpromotie. Toch kun je als beginner wel degelijk je verhaal doen. Neem vooral contact op voor de mogelijkheden. Deze worden overwogen d.m.v. bereik, expertise en vindingrijkheid.
Van outdoormeister.nl krijg je de mogelijkheid content te schrijven die betrekking heeft tot het buitenleven en jezelf. Er worden foto’s van je gebruikt, social media links gelegd en e.v.t. een link naar je website. Hoe beter je verhaal, hoe hoger op de pagina’s.
Ga heel goed na wat de kwaliteit en de bruikbaarheid betrekkende buitenleven is van de producten. Outdoormeister.nl gaat namelijk altijd uit van topkwaliteit. Daarom zijn we immers begonnen. Voldoen de producten hieraan? Dan wordt opgeroepen om contact op te nemen om de mogelijkheden te bespreken.
Ga naar de contactpagina of stuur een mail naar contact@outdoormeister.nl. Ook staan wij op social media klaar voor u. Hieronder vindt u de links naar onze accounts: