Retourbeleid
Schade, defecten of leveringsfouten
Natuurlijk is dit niet het streven van outdoormeister.nl. Mocht dit u overkomen zijn dan is excuses eerst op zijn plaats. Het probleem oplossen gaat als volgt. Stuur een mail met duidelijke uitleg van wat er ontbreekt/mankeert en daarbij het liefst een foto. Zo kunnen we de situatie beter interpreteren. Daarbij zien we graag uw ordernummer, naam en datum van bestelling. Hiermee hopen we het proces te versnellen en u zo snel mogelijk geholpen te helpen.
Retourneren na garantieperiode
Het is vervelend dat er iets is gebeurt met uw product waardoor u wil retourneren. Wanneer het een productiefout betreft kunnen we u verder helpen. Verder is een product met schade door eigen toedoen niet te retourneren. Wees altijd eerlijk over de omstandigheden. Mocht er later detectie worden gedaan van schade door eigen gebruik en is dit anders gemeld, zullen de kosten van retourneren voor u zijn.
Retourneren – binnen 14 dagen
Is het product niet als verwacht, kunt u binnen 14 dagen het product retourneren. De kosten voor het terugsturen zijn voor de klant. Het bestelbedrag word teruggestord wanneer het product is ontvangen.
Instructies betreffende retourneren
Producten dienen schoon, in originele verpakking en zonder gebruikssporen worden teruggestuurd. Is de retourzending niet compleet, schoon, in originele verpakking of vertoont het gebruikssporen, wordt het bedrag niet terug uitgekeerd en zijn de retourkosten voor de klant.
Pakbon bij retourneren
Noteer de belangrijkste dingen op de pakbon voor u zelf (ordernummer, datum, productnaam). Dan kan de pakbon mee met de retourzending voor een snelle afwerking volgens de regeling van het retourbeleid.
Retouradres:
Ommerweg 59, 7921TB Zuidwolde, Nederland.